huenfrderues
 KalitaKft.
Poliészter és epoxi műgyanták, szilikon gumi és poliruetán anyagok
×
 x 

A kosár üres
A kosár üres

Elérhetőségeink, térkép

Elérhetőségek, térkép

Elérhetőségeink:

Kalita Hungary Kereskedelmi Kft
Székhely: 1029 Budapest, Zsíroshegyi út 19.(Csak levelezési cím, nincs értékesítés!)

Adószám: 12385610-2-41

Cégjegyzék szám: 01-09-672330

Telefon: 84/506 807        

Fax:       84/506 808

Mobil: +36/30/937 88 05

Telephely: (2017 május 15.-től)

8621 Zamárdi, Vadkacsa sor 14. (régi nevén Siófoki út 26. (7-es főút))

 

Nyitva tartásunk:

Hétfőtől - Csütörtökig:   8 - 16 óráig

Pénteken:                     8 - 15 óráig

Kapcsolattartók:

Ha ezeken az intervallumokon kívül szeretne elérni, és úgy érzi, hogy az halaszthatatlanul fontos, érdeklődjön mobilszámunkon, hátha tudunk segíteni...  

Szóljon hozzá!


Biztonsági kód
Frissítés

Hozzászólások   

# Ditrich László 2018-06-02 08:58
Üdvözlöm! Egy pultot szeretnék készíteni mosdó mellé 35X35X2 cm-es méretben.Átláts zóra gondoltam,amibe kavicsokat raknék.Ehhez kell-e üvegszál erősítés ,milyen és mennyi anyagra van szükségem? Talán ez? : Synolite 0328-A-1
Köszönöm!
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
# Kalita 2018-06-04 09:02
Az alábbi cikkben szereplő öntő gyanták valószínűleg majdnem mindegyik alkalmas lehet a célra...:
Műgyanták öntése / Önthető műgyanták
http://mugyantak.hu/mugyantak-ontese-ontheto-mugyantak
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
# popa claudiu 2018-05-27 17:46
buna ziua
doresc sa cumpar hk-31 20kg+6,6kg si sa o transport in germania. Sunt persoana fizica. I-mi puteti spune cat costa?
va multumesc
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
# Sziromi-Nagy Tamás 2018-04-20 07:53
Üdvözlöm!

Egy szerkezetileg teljes ép, de igénytelen "felújítás" következtében esztétikailag kívülről leromlott 3 személyes üvegszálas kenu festéséhez kérnék Önöktől (ár)ajánlatot.

A szín nem lényeg, a szállítást megoldom, a határidő május vége lenne.

Előre is köszönettel várom a visszajelzésüke t.

Üdv: Sziromi-Nagy Tamás, 20/994-7801
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
# Kalita 2018-04-20 11:03
Mi csak a szükséges anyagokat forgalmazzuk telephelyünkön, és a web áruházon keresztül is, pl: http://mugyantak.hu/webaruhaz/poliesztergelek/technocoat-natur-ecsetelheto-polieszter-top-coat-detail
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
# Molnár Jenő 2018-01-02 19:20
Üdvözletem!
Segítségüket szeretném kérni..Horgászc sónak javításába kezdtem,és pár dolog még nem egészen"tiszta"..
Nem igazán tudom meghatározni a csónak anyagát sajnos.Egy 3m hosszú,PBS márkájú, valamiféle üvegszálas,szim pla aljú,elöl-hátul légkamrás, középvonalban pedig egy kb.15 cm széles,2-3cm magas, befele néző kiemelkedés van az aljzaton,ami alul ez miatt kissé katamarán szerkezetet ad.. Kívül-belül fehér színű zománcszerű bevonat van a négyzetes szerkezetű üvegszövet testen..
Tehát amit lényeges lenne tudnom a későbbi anyagvásárlás miatt,hogy ez vajon Epoxi,vagy Poliészter lehet...? Poliészterre tippelnék,és talán a fehér réteg az gyári Gél lehet..Hogy tudnám biztosan megállapítani,h ogy vajon melyik a kettő közül?
Segítségüket előre is köszönöm!
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
# Szabó Balázs1 2018-01-01 14:38
Tisztelt Cím!
Segítségüket szeretném kérni. Szeretnék horgászathoz gumihalakat gyártani. Vagy színtelen, vagy fehér színű szilikon kellene, amely színezhető, vulkanizáció után lágy, hogy a víz is megtudja mozgatni. Színező anyagot is tudok hozzá kérni, sajnos még nem tudom hogy működnek ezek az anyagok. Segítségüket előre is köszönöm.
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
# Kalita 2018-01-02 15:35
ZA-8, ZA-13, HT-33... ezek a szilikonok színezhetőek, a többiek már színezve vannak. A számok a keménységet jelzik, minél nagyobb a szám, annál keményebb a kész szilikon gumi. További infók itt: http://mugyantak.hu/szilikonok
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
# Mohai Zoltán 2017-12-28 09:08
Tisztelt cím!
Segítséget szeretnék kérni. Van egy balatoni klinkerpalánkos üvegszálas csónakom, melynek az alján, az orr résznél középen keletkezett egy repedés, ami kb 15cm hosszú. Ezt szeretném javítani, de nem tudom mivel, tegyem. Az lenne a kérdésem, tudnának erre ajánlani valamit?
Köszönöm!
ha esetleg egy email címet adna, tudok képet küldeni.
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
# Kalita 2018-01-02 15:20
Ezen az oldalon felül a "Technikai segítség, értékesítés" feliratra kattintva találja az e-mail címet is.
További segítség itt: http://mugyantak.hu/csonakbevonas-javitas
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
# Vock József 2017-12-14 15:50
Tisztelt Bodnár Úr!
Előbbi válaszát köszönöm, ismét tanácsért fordulok Önhöz.
A svertszekrény alján levő "L" alakú zárólemez sérült, cserélni kellene. Eredetileg gumiból van, de megfelelő méretút /20x20 as 2 mm vastag/ csak szilikonban találtam. A hajótest GFK. Kérdésem: lehet-e a szilikonprofilt , ha igen milyen ragaszkodóval tartósan felragasztani a nyílásra?
Köszönöm válaszát
Vock József
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
# Kalita 2017-12-18 08:58
http://mugyantak.hu/csonakbevonas-javitas#comment-4172
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
# Cser Gábor 2017-11-11 08:45
Idézet - Cser Gábor:
Tisztelt Cím,

Fa kerti asztalt szeretnék bevonni műgyantával, hogy időjárásálló legyen. A felülete kb. 1,5 nm, fenyő gerendákból áll, tömbösítettem és simára csiszoltam a felületét. Ecsettel tudnám felhordani a bevonó anyagot. A webáruházukban ezt néztem ki:
http://mugyantak.hu/webaruhaz/poliesztergelek/crystic-65-pa-polieszter-gel-1-kg-os-detail

Jó lehet ez?


Illetve elfelejtettem megkérdezni, hogy kell alá valamilyen alapozó?
A gél színtelen?
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
# Kalita 2017-11-14 08:51
Nem, az nem jó a leírt célra. Az SR 5550-es rendszert javaslom.
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
# Cser Gábor 2017-11-11 08:10
Tisztelt Cím,

Fa kerti asztalt szeretnék bevonni műgyantával, hogy időjárásálló legyen. A felülete kb. 1,5 nm, fenyő gerendákból áll, tömbösítettem és simára csiszoltam a felületét. Ecsettel tudnám felhordani a bevonó anyagot. A webáruházukban ezt néztem ki:
http://mugyantak.hu/webaruhaz/poliesztergelek/crystic-65-pa-polieszter-gel-1-kg-os-detail

Jó lehet ez?
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
# Kalita 2017-10-06 11:56
Sajnálom, mi nem nem forgalmazunk műgyanta padlót, padló gyantákat...
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
# Kajsza Tibor 2017-10-06 11:20
Tisztelt Cím!

A következő tételre szeretnék mihamarabbi árajánlatot kérni.  A megadott e-mail címen, ez fontos!!!!

30m2 padlófelületre világosbarna, (krém, beige) színű műgyantát.

Köszönöm szép napot!




Üdvözlettel
Kajsza Tibor
1154 Bp. Dessewffy Arisztid u. 71.
Web: Http.://japbt.hu
email:
mobil: 06317811891
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
# Varga Marianna 2017-09-15 12:45
Tisztelt Címzett ,

Az alábbi termékre kérném árajánlatukat :

kiöntőgyanta két komponensű pl. Rengel SW 404
0.5
kg

Várom mielőbbi válaszadásukat.

Üdvözlettel : Varga Marianna
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
# Kalita 2017-09-15 13:28
A RenGel SW 404 / Ren HY 2404 vagy HY 5159 egy epoxi gél gyanta. Mi nem forgalmazunk epoxi gélt, csak poliészter géleket,öntő gyantáink azonban vannak. Kérem nézzen szét web áruházunkban: http://mugyantak.hu/webaruhaz
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
# Fekete Laszlo 2017-09-15 08:51
Üdv.
Érdeklődni szeretnék, hogy
3007 fekete vörös
6009 fenyő zöld
9005 mélyfekete
Poliészter színező paszta kapható e?
Köszönöm.
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
# Kalita 2017-09-15 10:39
Jelenleg nincs raktáron, megrendelésre kb. 1 hét alatt tudom beszerezni. Legkisebb rendelhető mennyiség 1 kg
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
# Pete László 2017-08-30 08:08
Helló.

Garázs alját szeretném leönteni valami műgyantával hogy sima felület legyen könnyen takarítható. (asztalosműhely nek is használom a garázst.

Milyen anyaggal kivitelezhető ez?
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
# Kalita 2017-08-30 13:41
A mi gyantáink közül csak a HK 31 jelű epoxi gyanta lehet alkalmas a célra, de azt sem erre a célra fejlesztették. A műgyanta padlókat kifejezetten erre a célra készítik, ezért sokkal alkalmasabbak, és esetleg olcsóbbak is lehetnek.
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
# Székely Erzsébet 2017-08-11 15:50
Üdvözletem.
A hozzáértő tanácsukat szeretném kérni. Sajnos a neten nem tudok hozzájutni a megfelelő információhoz.
XPS lapból flexibilis csemperagasztó borítással műszikla csobogót szeretnék készíteni . Addig eljutottam, hogy két réteg csemperagasztó fent van a lapokon, ám egyik helyen javasolják a műgyantás borítást, a másik helyen nem említik. Milyen műgyantát ajánlanának, ami erőssé teszi a műsziklát -nem törik könnyen-ugyanak kor vízzáróvá is , mivel csobogóról van szó.Az erkélyen lenne tehát a nap is éri, bár nem olyan intenzíven.Üveg szálas borítás nincs, csak az xps lap és rajta a flexibilis csemperagasztó.
Nagyon köszönöm előre is a válaszukat.
Üdvözlettel: Székely Erzsébet
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
# Kalita 2017-08-14 15:23
"... egyik helyen javasolják a műgyantás borítást, a másik helyen nem említik..." ez azért van, mert lehet így is, és úgy is csinálni. Ha műgyantával akarja bevonni, akkor lehet úgy, hogy először üvegszállal is megerősíti, majd topcoattal lekeni a víz- és uv állóság miatt. Az üveg erősítést el is lehet hagyni, de akkor sérülékenyebb, gyengébb lesz. És persze egyszerűen le is lehet festeni a csemperagasztót valami időjárás álló festékkel, és akkor nem szükséges műgyantázni, de persze ekkor is gyengébb lesz.
További segítséget weboldalunk cikkeiben talál, pl: Először laminálóknak http://mugyantak.hu/elszoer-laminaloknak
A laminálás technológiája http://mugyantak.hu/laminalas-technologiaja
Videó melléklet http://mugyantak.hu/video-melleklet
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
# H. Anikó 2017-08-05 11:01
Üdvözletem!
Egy régi, de nem lyukas, nem repedt (nehéz tipusú) szörfdeszkát szeretnék bevonni valamivel, mert az előző bevonata már kopik, és az alatta lévő üvegszál szúr. Tud -e esetleg valamit javasolni a termékei közül, ami megfelelne erre a célra. Anikó
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
# Kalita 2017-08-07 13:16
http://mugyantak.hu/webaruhaz/poliesztergelek/technocoat-natur-ecsetelheto-polieszter-top-coat-detail, vagy a http://mugyantak.hu/webaruhaz/poliesztergelek/technocoat-natur-ecsetelheto-polieszter-top-coat-detail megfelelő anyagok. A régi, kopott réteget egészen le kell csiszolni durva csiszolóval róla, és ezután lehet lekenni a fenti két anyag valamelyikével.
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
# H. Anikó 2017-08-08 09:52
Köszönöm válaszát! Mivel lehet színezni ezt az anyagot. Anikó
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
# Kalita 2017-08-08 10:30
Itt lehet kiválasztani: http://mugyantak.hu/termekeink?showall=&start=5, majd a megrendelés végén a "megjegyzés" rovatba beírni, hogy pl.: Kérek a natur top-coathoz RAL3020-as piros színezőpasztát hozzáönteni
(Mi csak ráöntjük a top-coat tetejére a kért színező pasztát, de összekeverni nem tudjuk, azt majd Önnek kell.)
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
# H. Anikó 2017-08-08 14:16
Köszönöm!
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
# csega istván 2017-07-06 09:32
Jó napot!

Szeretnék curox m 302 1dl katalizátort rendelni, de sajnos nem találom a webáruházban csak úgy hogy ha gyantát is rendelek, de azt már régebben megrendeltem és sajnos a katalizátort nem találom. Szeretnék külön rendelni ha ez lehetséges.

Illetve szeretném megkérdezni hogy poliészter top-coat-hoz jó a curox m 303 mert azt találtam máshol?
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
# Kalita 2017-07-10 12:21
Ha a tavaly rendelt 3 x 1 kg gyantája még jó, akkor ahhoz elég 30-90 ml, azaz 1 dl már sok. Rendelni külön csak e-mailban tud, az 1 dl Curox kb. 480 Ft, a futárköltség pedig 1400-1500 Ft lesz... A Curox 303-as tökéletesen megfelel arra a célra is,
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
# Mohácsi Nikoletta 2017-06-02 15:21
Üdvözlöm!

érdekelne hogy a" HK-39 UV-stabil epoxi öntő hobbigyanta " ékszerkészítésh ez használható-e? Mennyire felelne meg erre a célra? Nem sárgul? SZilikon formába önthető-e? És hogy a b komponens az árban benne van-e?

Köszönettel: M. Nikoletta
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
# Bodnár Miklós 2017-06-07 15:07
Igen, haszálható, és szilikon formába önthető. Természetesen az árában benne van a "B" komponens is
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
# Perger Zoltán 2017-04-05 09:06
Üdvözlöm!

Érdeklődnék, hogy ehhez az anyaghoz hasonlót, vagy a kiváltóját Önök forgalmazzák-e?

http://specialtyresin.com/product/flex-it-50/
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
# Bodnár Miklós 2017-04-05 13:18
pont olyant nem találtam, de van legalább 3 hasonló: UR 5803 ISOCYANATE/UR 5830 POLYOL (~30 Shore A), másik, kicsit keményebb: UR 5803 ISOCYANATE/UR 5863 POLYOL (~63 Shore A) (mindkettő csak rendelésre, kb. 1 hét...) és egy változtatható keménységű epoxi: Translux D150/151 Víztiszta uv álló epoxi gyanta. Adatlapokat e-mailben küldöm.
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
# Hosszú István 2017-03-30 12:29
Jó Napot
Érdeklődnék hogy purhabra lehet e műgyantát használni
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
# Bodnár Miklós 2017-04-05 13:10
igen
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
0 # Koprivanacz Péter 2017-03-13 20:34
Tisztelt Uram! Egy 50x50x100 cm-es poliészter "nikecell" tömböt szeretnék teljesen körbe műgyantázni. Mi az Ön véleménye, mire számíthatok, mennyire és miképp fog hozzátapadni a gyanta? Előre is köszönöm válaszát!
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
# Bodnár Miklós 2017-03-17 08:23
Csak üvegpaplannal, vagy roving szövettel együtt használja a HL120ASX10 POLIÉSZTER GYANTA-t (POLISZTIROL HABOKHOZ)
http://mugyantak.hu/webaruhaz/poliesztergyantak/hl120asx10-tixo-el%C5%91gyors-ps-hez-detail. A laminálás folyamatáról itt láthat videót: http://mugyantak.hu/video-melleklet
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
# Koprivanacz Péter 2017-03-21 10:24
Kedves Miklós, köszönöm válaszát.
Érdeklődöm még az iránt, hogy az ajánlott gyanta miképp viselkedik vizes közegben. A polisztirol tömb tartósan a vízben lesz, mert egy kikötést segítő tárgy fog készülni belőle. Ön milyen rétegrendet ajánl ebben az esetben, illetve ha azt is figyelembe vesszük, hogy fizikailag is erősnek kell lennie, mert a kishajóval gyakran nekimehetünk.?
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
# Bodnár Miklós 2017-03-21 12:24
Legalább 2-3 réteg 300-450 gr/nm súlyú üvegpaplant, + ha szükséges még erősíteni - roving szövetet javaslok, de a várható igénybevétel arányában ez lehet tetszőlegesen több is. A víz-, UV-, és időjárás állóságát pedig egy jó minőségű topcoat záróréteg fogja tudni biztosítani, a gyantának az üveg erősítő anyaggal csak a szerkezeti erősítés a feladata.
Segítség itt: http://mugyantak.hu/anyagszuekseglet-kiszamitasa, és itt: http://mugyantak.hu/csonakbevonas-javitas
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
0 # Varga Ákos 2017-02-15 00:24
Tisztelt Bodnár Miklós!
Makettfigurát szeretnék műgyantával lemásolni (120mm-es figura). Most először használnák műgyantát, még nem csináltam ilyet ezért segítséget szeretnék kérni milyen anyagokra lenne szükségem. A figura elég részletes még darabokban van ezért 2 részes öntőformával tervezem megoldani az öntést. Kérem adjon tanácsot milyen anyagokra van szükségem. A formához gondolom szilikon gumi kell és a gyantaöntéshez pedig valamilyen gyanta, illetve kell-e leválasztó anyag a formához. Előnyös lenne ha agyanta színes lenne. Szeretnék sorozatban másolni ezért valamilyen tartós szilikon kellene. Remélem elég pontosan leírtam szükséges infókat. Kérem ha tud tanácsoljon anyagokat amikkel meg tudnám csinálni a fentebb leírtakat.
Előre is köszönöm!
Tisztelettel.: Varga Ákos
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
0 # Bodnár Miklós 2017-02-15 10:40
A sablonhoz ZA-22 Mould szilikont használjon, (leírás itt: http://mugyantak.hu/15-felhasznalas/felhasznalasi-segedletek/312-szilikon-gumi-sablon-szerszam-ontese ) a figurákhoz pedig az F-180, vagy F-190 jelű poliuretán öntőgyantát használja, leválasztóra nincs szükség, de ha akarja, használhat. Ezekhez a gyantákhoz javasolja a gyártó az AL-OLT 8 AF ALUMINIUM-TRIHI DRÁT (ATH) nevű töltőanyag használatát. (1 kg gyantához 1-1,5 kg-ot, max. 2 kg-ot)
A két-, vagy többrészes szilikon sablon készítéshez viszont szüksége lesz SEPARATOR nevű leválasztóra.
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
0 # Varga Ákos 2017-03-10 22:17
Tisztelt Bodnár Miklós! Sikerült elkészítenem a figurát. Nagyon jó lett. Egyetlen problémám hogy egy kicsit légbuborékos lett ennek mi lehet az oka? (F190-es a gyantát vettem mert lassabban köt) Sok lett bele az aluminium? Az alumimumot még a külön összetevőkbe kevertem. Vagy nem lett jól elkeverve? Buborékmentesít éshez lehet vákumot használni mint a szilikonforma öntésnél?
mert a vákumozást meg tudom oldani.
Még olyan kérdésem lenne hogy valamilyen festékkel vagy pigmentel meg lehet e festeni a gyantát mert a vaj színen nehéz meglátni a hibákat a tömítés, ragasztás alatt.
Illetve még egy kérdés miután a gyanta megköt akkor is veszélyes a pora, csak mert a folyadékokon sok a veszély jelző felirat, vagy miután a megköt akkor már stabil és kevésbé veszélyes? Persze gondolom egy egyszerű pormaszkos legzésvédelem minden csiszoláskor ajánlott.
Eddigi és jövőbeli segítségét is Köszönöm.
Tisztelettel: Varga Ákos
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
0 # Bodnár Miklós 2017-03-13 14:28
Nem hiszem, hogy sok lett a töltőanyag, és teljesen jól csinálta, hogy külön-külön keverte az alkotórészekbe. Lassan, 10-20 cm magasból, vékony sugárban próbálja önteni, akkor nem szorul be alulra a légbuborék... Egyébként használhat vákuumot is, ártani nem árt. Lehet színezni, nekünk is van néhány hozzá való színező pasztánk (fekete, kék, zöld, piros, sárga) de meg lehet próbálni más színezőkkel, festékekkel is... Miután megköt, már nem veszélyes, csiszoláskor a pormaszk elég.
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
0 # Papp Dávid 2017-02-01 13:31
Tisztelt cím!
Kérném hogy egy 12m2 facsónak laminálásához kétszeres üvegszövettel fedő réteggel milyen anyag szükséglet kel,
Tisztelettel:Papp Mihály
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
0 # Bodnár Miklós 2017-02-02 08:22
Az alábbi cikkeinkben részletesen le van írva, hogy milyen anyagokat, hogyan, és mennyit kell használnia:
Csónakbevonás,javítás http://mugyantak.hu/csonakbevonas-javitas
Anyagszükséglet kiszámítása http://mugyantak.hu/anyagszuekseglet-kiszamitasa
Ha még maradtak kérdései, ezek a cikkek, és a videók talán segíthetnek:
Először laminálóknak http://mugyantak.hu/elszoer-laminaloknak
A laminálás technológiája http://mugyantak.hu/laminalas-technologiaja
Videó melléklet http://mugyantak.hu/video-melleklet
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
0 # Tarjáni Viktor 2017-01-23 10:04
Korábban kérdeztem, hogy a EC 252 epoxi és a hozzá tartozó térhálósító jó-e faanyag réseinek kitöltéséhez. Bíztató választ kaptam. A termékükből vettem is, és a hétvégen neki is fogtam a dologhoz.
A megadott gélesedési időnek már lassan a tízszeresénél járok, de az egész pacsuli még mindig folyik és ragad, pedig a rétegvastagság nincs 1 mm-se. EWgyszer vettem 1 km-ot amit fel is használtam még van 2*1 kg ami a tapasztalatok alapján használhatatlan a kívánt célra. Visszaküldeném és szeretném az árát visszakapni. A számla természetesenme gvan
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
0 # Légrádi Márk 2017-01-20 10:39
Üdvözlöm!
Szeretnék árajánlatot kérni hajóépítéshez (Üvegszövet) Epoxi gyantára 500Kg és a hozzá szükséges edzőhöz.
Köszönöm szépen, üdvözlettel: Légrádi Márk
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
0 # Bodnár Miklós 2017-01-20 14:30
Biztos, hogy epoxi gyanta és üvegszövet felhasználásáva l szeretne hajót készíteni? Az 500 kg epoxi gyanta + térhálósító kedvezményes áron kb. 2 millió 900ezer Ft lenne...
Ugyanez a mennyiség poliészter gyantából kb. 450 ezer Ft.
Az epoxihoz használható üveg erősítő anyag métere kb. 1000 Ft, a poliészterhez használhatóé pedig 4-600 Ft/méter...
Több infó itt:
Először laminálóknak http://mugyantak.hu/elszoer-laminaloknak
A laminálás technológiája http://mugyantak.hu/laminalas-technologiaja
Csónakbevonás,javításhttp://mugyantak.hu/csonakbevonas-javitas
Anyagszükséglet kiszámítása http://mugyantak.hu/anyagszuekseglet-kiszamitasa
Videó melléklet http://mugyantak.hu/video-melleklet
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
0 # Viktória 2017-01-13 16:12
Tisztelt Kalita Kft.!

Szakértői tanácsát kérném. Olyan műgyantát keresek, ami ékszer készítéshez alkalmas, jó ütésálló, karcálló, teljesen áttetszőre (magasfényűre) köt. Ön melyiket ajánlaná termékei közül? A Synolite 0328-A-1 víztiszta öntőgyantával próbálkoztam, de az nem az igazi számomra.
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
0 # Bodnár Miklós 2017-01-18 11:00
Sajnos nem írta meg, hogy melyik felsorolt tulajdonságával nincs megelégedve a használt gyantának, így csak általánosságban tudok javasolni másik típust, ezúttal epoxi gyantákat: 5-6 mm-nél vékonyabb tárgyakhoz az SR 5550 UV-STABIL EPOXI ZÁRÓ RÉTEG-et, vagy a SR 5550 EPOXI LAMINÁLÓ GYANTA-t ( http://mugyantak.hu/webaruhaz/epoxik/sr-5550-uv-stabil-zaro-reteg-detail http://mugyantak.hu/webaruhaz/epoxik/sr-5550-laminalo-gyanta-detail ), ha 5-6mm-nél vastagabb tárgyakat szeretne önteni, akkor pedig EC 252 UV-STABIL EPOXI ÖNTŐGYANTA-t érdemes használnia ( http://mugyantak.hu/webaruhaz/epoxik/ec-252-uv-stabil-epoxi-%C3%B6nt%C5%91gyanta-detail
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
0 # Spary 2016-09-22 09:45
Fadeszka repedéseinek kitöltéséhez és javításához szeretnék átlátszó műgyantát, amit a fával együtt lehet majd csiszolni. A kérdésem az lenne, hogy az alábbi termékük alkamas-e erre?

http://mugyantak.hu/webaruhaz/epoxik/ec-252-1-detail

Válaszukat előre is köszönöm.
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
+1 # Bodnár Miklós 2016-09-22 14:24
Igen, alkalmas. Alkalmasak még a leírt célra 5-6 mm-es vastagságig a következők is: http://mugyantak.hu/webaruhaz/epoxik/sr-5550-uv-stabil-zaro-reteg-detail és ha nem szükséges UV-stabilnak lennie:
http://mugyantak.hu/webaruhaz/epoxik/sr-5550-laminalo-gyanta-detail a lassu térhálósítóval
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
0 # Spary 2016-09-23 09:26
Köszönöm a gyors választ, de szerintem a 252-1 mellett maradok. Abba ugye pigmentáló anyag is keverhető?
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
0 # Horváth Ottó 2016-08-02 09:41
Sajnos egy viharban elszabadult az új műa. csónakom , felületi sérülések keletkeztek , denem szakadt át . A külső bevonat sérült . nem kellene nagy mennyiségü javító anyag . Fotókat is tudok küldeni a sérülésről !
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
-1 # Bodnár Miklós 2016-08-03 10:57
Már 1 kg-tól lehet vásárolni/rende lni nálunk anyagokat. Figyelmébe ajánlom a http://mugyantak.hu/csonakbevonas-javitas cikkünket...
Persze, a fényképek is segítenek a vélemény alkotásban, hogy miképpen történjen a javítás.
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
0 # KÓTAI ÁRPÁD 2016-04-18 17:29
Jó napot! Kocsinál kis lyuk van a fenéklemezen és azt szeretném megoldani, hogy ne látszódjon és tartós is legyen. Mit javasol anyagot és hogy csináljam meg, hogy biztos tartós legyen?
Karosszériás sok pénzt kér...ezért szeretném olcsóbban, jól megoldani, hogy ne látszódjon a lyuk.
Várom válaszát.
Köszönettel
Kótai Árpád
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
0 # Bodnár Miklós 2016-04-19 15:39
Sajnos nem tudom biztatni... Meg lehet csinálni, hogy a vizsgán éppen átmenjen, de igen hamar el fog válni a fémtől. Szóval, pont arra jó, mint a ragtapasz, eltakarja a sebet...
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
0 # Földi Béla 2016-03-01 17:25
Tisztelt Kalita Hungary Kereskedelmi Kft

Földi Béla vagyok és érdeklődni szeretnék termékeikkel kapcsolatban. Jelenleg egy 70x40cm-es etetőhajót (táviránythatós modell hajó) készítek saját célra. Erre keresnék valamilyen anyagot, amiből hajótestet készíthetek. Sokan epoxy gyantát javasoltak, de nem tudom, hogy erre a célra ez megfelelő-e. A lényeg, hogy egy merev vízálló egyedi, formát tudjak készíteni. Tudnának nekem ebben segíteni? Természetesen amennyiben Önöknél van lehetőség ilyen gyanta vásárlására, úgy annak az árát is szeretném megtudni.

Tisztelettel:
Földi Béla
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
0 # Bodnár Miklós 2016-03-02 15:46
Kedves Béla!
Érdemesebb - és olcsóbb - poliészter gyantából készíteni, ehhez minden információ rendelkezésére áll a "SEGÉDLETEK" menüpont alatti cikkeinkben, a kiválasztott anyagokat pedig megrendelheti web áruházunkból.
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
-1 # Zentai Csilla 2016-02-29 12:30
Tisztelt Cím!

Érdeklődöm, hogy az epoxi gyanta kiszerelései hány m2-re elegendőek.

Válaszukat köszönöm!

Zentai Csilla
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
0 # Szabó Dániel 2016-01-12 15:27
Tisztelt Kalita Kft.

Érdeklődni szeretnék, hogy a szilikon gyanták közül melyik típust ajánlják az ecsettel való felvitelre. Öntéses technikával már dolgoztam de sok anyagot pazarolt. A forma amit reprodukálni fogok egy emberi koponya (műanyag).
A választ előre is köszönöm.
Üdvözlettel, Szabó Dániel
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
0 # Bodnár Miklós 2016-01-14 12:01
Kedves Dániel!
Ecsettel való felvitel esetén a szilikonnak annyira kell tixotrópnak lennie, hogy ne folyjon le a függőleges felületekről sem... Ezért forgalmazunk mi egy tixotrópizáló adalékot, aminek a hozzáadásával be lehet állítani a megfelelő folyékonyságot egészen, a spatulával, spaklival kenhető állapotig. Ennek a neve: Szilikonhoz való tixotropizáló adalék (ZC TX 250 gr) Ez jelenleg még nincs a web áruházban, ezért - egyéb terméknek az áruházban való megrendelésekor - a "megjegyzés" rovatba kell beírni, ha pedig csak ezt a terméket szeretné megkapni, akkor pedig e-mailben lehet megrendelni. Ennek a terméknek a használata esetén a ZA 22-t, vagy bármelyik másik szilikon öntőgyantánkat is használhatja
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
0 # Szeremlei László 2015-12-03 00:12
önök csak előre rendelés alapján adnak ki terméket vagy van raktárkészletük az üzletben?
Synolite 0328-A-1Poliész ter víztiszta gyantájukat néztem ki magamnak, de előfordulhat hogy hosszabb távon érintkezik bőrrel (nyaklánc alkotórész) a kikeményedés után ez okozhat gondot?
Válasz | Válasz idézettel | Idézet
0 # Bodnár Miklós 2015-12-03 08:50
Kedves László!
Siófoki üzletünkben a raktárkészletün kből szolgálunk ki vásárlókat is, és a webáruházban megrendelt anyagokat is itt készítjük össze. A poliészter gyanta (de a legtöbb más műgyanta is) kikeményedés után már nem ártalmas az egészségre, a környezetre, stb. tehát használható erre a célra is. Érdemes azonban mindig a kiválasztott anyag műszaki adatlapját tanulmányozni, és ha ott bizonyos tulajdonságok eléréséhez javasolják az utólagos hőkezelést, (utó-térhálósít ás) akkor azt kell alkalmazni (ha lehetősége van rá...) Ennek hiányában azok a kémiai folyamatok, amelyek a hőkezelés során 1-2 óra alatt lezajlanak, hőkezelés nélkül 1-2 hétig, akár 1 hónapig is eltarthatnak.
Válasz | Válasz idézettel | Idézet

Információk

hírlevél feliratkozás

Az alábbi checkbox bepipálásával - az Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) 6. cikk (1) bekezdés b) pontja, továbbá a 7. cikk rendelkezése alapján - tudomásul veszem, hogy az adatkezelő a most megadott személyes adataimat a GDPR, továbbá a saját adatkezelési tájékoztatójának feltételei szerint kezelheti.


Sütikezelés